I. SPRAWDŹ, CZY URZĄDZENIE WYMAGA NAPRAWY

Jeżeli nie masz pewności czy Twoje urządzenie działa prawidłowo, w pierwszej kolejności upewnij się, że oprogramowanie Firmware jest aktualne. W tym celu postępuj zgodnie z instrukcją dostępną TUTAJ

 

 

II. W PRZYPADKU SERWISOWANIA URZĄDZENIA, PROSIMY O ZASTOSOWANIE SIĘ DO PONIŻSZYCH WYTYCZNYCH:
  1. Pamiętaj, aby wysłać kompletne urządzenie (karta pamięci, kabel usb)
  2. Szczegółowo wypełnij Formularz serwisowy
  3. Dołącz kopię faktury VAT bądź inny dowód zakupu urządzenia.
  4. Przesyłkę wyślij na poniższe dane:

 

Infolab Sp. z o.o.
ul. Estetyczna 4
43-100 Tychy

 

Prosimy pamiętać o dobrym zabezpieczeniu przesyłki.

Wszystkie urządzenia posiadają 12-miesięczny okres gwarancji. W przypadku napraw pogwarancyjnych dział serwisu skontaktuje się z Państwem w celu uzgodnienia warunków naprawy.

 

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt poprzez Centrum Pomocy Technicznej 

Masz pytania?

Chętnie pomożemy! Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, z przyjemnością udzielimy odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania i rozwiejemy wszelkie wątpliwości, związane z naszymi produktami czy usługami.

 

Nie wahaj się – możesz do nas zadzwonić, napisać e-maila, przyjechać na kawę albo wypełnić formularz kontaktowy. Czekamy!

    Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google.