I. SPRAWDŹ, CZY URZĄDZENIE WYMAGA NAPRAWY

Jeżeli nie masz pewności czy Twoje urządzenie działa prawidłowo, w pierwszej kolejności upewnij się, że oprogramowanie Firmware jest aktualne. W tym celu postępuj zgodnie z instrukcją dostępną TUTAJ

 

 

II. W PRZYPADKU SERWISOWANIA URZĄDZENIA, PROSIMY O ZASTOSOWANIE SIĘ DO PONIŻSZYCH WYTYCZNYCH:
  1. Pamiętaj, aby wysłać kompletne urządzenie (karta pamięci, kabel usb)
  2. Szczegółowo wypełnij Formularz serwisowy
  3. Dołącz kopię faktury VAT bądź inny dowód zakupu urządzenia.
  4. Przesyłkę wyślij na poniższe dane:

 

Infolab Narloch Sp. z o.o.
ul. Estetyczna 4
43-100 Tychy

 

Prosimy pamiętać o dobrym zabezpieczeniu przesyłki.

Wszystkie urządzenia posiadają 12 miesięczny okres gwarancji. W przypadku napraw pogwarancyjnych dział serwisu skontaktuje się z Państwem w celu uzgodnienia warunków naprawy.

 

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt poprzez Centrum Pomocy Technicznej 

Masz pytania lub

chcesz otrzymać ofertę?

Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, a my postaramy się odpowiedzieć na wszelkie pytania i wątpliwości związane z naszymi produktami i usługami jeszcze tego samego dnia.

 

Każda przedstawiona przez nas oferta jest niezobowiązująca i jest chroniona tajemnicą handlową.

Oświadczenie o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w prawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).